مصاحبه اخیر اسطوره رئال زیدان
 
کریستیانو رونالدو
جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان فوتبال
19 / 8 / 1393برچسب:, :: ::  نويسنده : Sina HD


مرا هم با دی استفانو مقایسه می کردند ...


    زیدان، اسطوره رئال مادرید در خصوص دوران بازیگری خود صحبت کرد. وی گفت: "من بر اساس غریزه بازی می کردم. خیلی سخت تلاش می کردم تا پیشرفت کنم اما همه چیز مربوط به ذهنیت من بود. بازی با غریزه بزرگترین قدرت من بود. من اتفاقات را قبل از اینکه دیگران ببینند، می دیدیم. شاید باید کمی هجومی تر بازی می کردم اما نقطه قوت من پاس های آخر بود. برخی مرا با دی استفانو مقایسه می کردند اما هرکدام مربوط به زمان خودمان بودیم." 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان مطلق فوتبال "کریستیانو رونالدو"
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 226
بازدید کل : 31163
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1